Zkušenost s převodem čísla

23. listopadu 2011
Za přečtení stojí zkušenosti s přenosem čísla k jinému operátorovi, okořeněné několika hezkými myšlenkami. "Jde o princip. Dokud mě měli jistou, dolovali ze mě každý měsíc dva tisíce a teď to jde za tisíc? Proč jste si mě nepředcházeli dřív?" Ano, jde o princip a to je i naše motivace. Nepřekvapí, že to operátoři nedovedou pochopit. Hezká je i rychlost převodu čísla. EK navrhuje 1 den, ČTÚ jako jediný regulátor v EU bezkonkurenčně nejdelších 14 dnů. I proto si tu operátoři dělají, co chtějí. Nelíbí? Tak se přidej k protestu:
17.12. protestujeme proti předraženému volání !!!

Nejen o tom, proč ze mě mobilní operátor zas dělá úplnýho blbce
Štítky: ,
  1. Anonymní

    Ja dneska presel od TMO k Vodafonu. Duvod, ze okrada nas zakazniky nejmene. Prevod trval opravdu celych 14dni a i kdyz jsme zadal kratsi cas, nebylo mozne. Asi po 7dmi dbech jsme byl teprve uvolnen a Vodafone priradil termin 23.11 a a ni telefonicky nesel posunout dopredu.
    Takze jsem v siti VOD, ale nefunguji data (doti velky problem rano pri hledani zakaznika bez adresy a kontaktu, ktery byl na serveru).
    Tak jdu do samoobsluhy a hle, moje cislo neni v siti. Volam na operatora a asi jsem zadal spatne cislo.
    Ale ZAZRAK, volat mohu a kamos se mne jiz na zadost dokoce i dovolal. Co jineho chtit v Evrope od predrazenych sluzeb? Pro pracovniky Vodafonu, jedna se o dotaz v peci: 111123-000559 a jsem zvedav na omluvu a vyresni. Predpokladam bez omluvy a pomalu.