T-Mobile weby umí

25. června 2012

Už třetí den se zákazníci T-Mobile místo na web dívají na tuto obrazovku. A na nejrůznějších diskuzních místech se probírá, zda je něco takového vůbec možné. Nejednoho asi napadne otázka: Copak firma s mnohamiliardovými obraty a miliardovými zisky není schopna zajistit nepřetržité fungování webu?



Na neschopnost operátorů zajistit kvalitní a rychlé webové služby neupozorňujeme poprvé. Hezkou diskuzi rozproudil už náš první post Nekvalitní webové služby operátorů na toto téma. Dalším postřehem byla narážka na reklamní kampaň Vodafone zahradníkem? Z nedávné doby asi nikomu není potřeba připomínat naprostou neschopnost Vodafone zprovoznit novou Samoobsluhu. A když se to konečně podařilo, zákazníkům začala jejich čekání krátit čekací obrazovka.

Dovedeš si představit, že by podobně jako český T-Mobile postupoval například Google? Že by na 3 dny odstavil vyhledávání nebo třeba Gmail? A že by tiskový mluvčí blábolil něco o SAPu a komplexnosti prostředí?


Důvody takového chování jsou přitom prosté. T-Mobile, ale i Vodafone a O2, se nemusí bát. Zákazníci mu neutečou. Uvazuje si je minimálně na 24 měsíců a opravdu dravá konkurence na českém mobilním trhu neexistuje.
Štítky:
  1. Pri zavolani na linku pro firemni klientelu oznami odstavku systemu a nelze provadet jakekoliv zmeny.

    Nedokazi tedy ani navysit limit FUP, takze nelze pouzivat jejich "NEOMEZENY" internet. Proc ten FUP tedy docasne nedeaktivuji? Hov*da

    Poslat je k sipku...