Klamavá reklama od BLESKmobil nepřekvapí

8. listopadu 2012
Blesk už roky razí heslo: Papír snese všechno! Proto asi nikoho nepřekvapí, že reklamní kampaň na novou značku na mobilním trhu prostě lže. Podívejme se, jak je to doopravdy. Výběr příkladů je náhodný, není cílem udělat kompletní přehled.


Slovensko
Na Slovensku najdeme virtuála Tesco Mobile. Funguje v síti Telefónica Slovakia jako obchodní značka vlastněná Telefónikou. Nabízí volání do ostatních sítí a do 26 zemí EU za 2,50 Kč, volání do vlastní sítě za 0,25 Kč, SMS za 1,25 Kč.


Rakousko
Dva příklady za všechny. Předplacenka operátora 3 nabízí 1.000 min volání za měsíc ve vlastní síti zdarma, volání do ostatních sítí za 2,25 Kč  a 1.000 SMS za 0,75 Kč. Předplacenka virtuála tele.ring nabízí volání za 2,25 Kč, SMS za 0,75 Kč.

Německo
Má velký počet virtuálů a ceny jsou si velmi podobné. Např. Lídl Mobile nabízí volání do všech sítí a 50 zemí EU, USA a Kanady za 2,25 Kč. A SMS také za 2,25 Kč.

Polsko
Novým virtuálem na polském trhu je Virgin Mobile. Nabízí volání za 1,14 Kč a SMS za 0,72 Kč. Navíc, v aktuální akci ti za každé dobití navýší kredit o 50%. Výsledná cena za volání tak je 0,76 Kč a SMS 0,48 Kč.

Velká Británie
S virtuálem Family Mobile ze skupiny IKEA voláš za 2,40 Kč a SMS jsou za 1,20 Kč.


Má smysl ve výčtu pokračovat? Není třeba. Společnost Ringier ve svých reklamách prostě lže. V každé z navštívených zemí jsme bez dlouhého hledání našli výhodnější nabídku.
  1. Anonymní

    Základní problém je, že v případě Blesk Mobile jde o něco úplně jiného než o nového virtuálního operátora. Jde o hru Telefoniky 02, která se snaží předejít opatření ČTÚ na povinné podání velkoobchodní nabídky libovolnému žadateli o virtuál!!! Či-li v tomto případě jde nejen o FAKE VIRTUÁL, ale navíc a to především primárně o těžkokaliberní marketingový VIRÁL!!!

    Viz. i článek na mobilmania.cz a moje reakce na něj:

    www.mobilmania.cz/clanky/je-bleskmobil-1-virtual-ne-tak-docela-zalezi-na-tom/sc-3-a-1322119/default.aspx

    reakce na článek:
    Tak Vám nevím... Fakt necítíte, jak moc na tom záleží, kdo je skutečným provozovatelem a jaká že hra se to tu ve skutečnosti hraje podle tónu vyjádření pana Maliny opět pod patronací ČTÚ aneb opět akce Mejeme si nad tím všichni společně ruku v ruce?

    Že jde o pokus o to, aby ČTÚ prohlásil po jako vždy extrémně dlouhém zkoumání, že trh je už dostatečně konkurenční a nenařídil operátorům podání oficiální velkoobchodní nabídky jakémukoli virtuálovi? Jste si opravdu jist, že oba dva žijeme v téže skrz na skrz zkorumpované mobilžumpě, kde operátor a regulátor jsou odjaktěživa jedna prdel?