Trefná reklama

20. prosince 2012
Slovenský Tesco Mobile má více než trefnou reklamní kampaň. "Mohli by sme spozorovať formulu... Ale my vám radšej dáme volania za 1 cent."


Pro věci neznalé, sponzorováním týmu formule 1 je proslulý náš červený zloperátor, díky VFérovým tarifům aktuálně nejdražší na předraženém českém trhu. Nejlevnější volání ve vlastní síti je s předplacenkou za 3 Kč. Totéž nabízí Tesco Mobile, na slovenském trhu působící v síti O2, za 0,25 Kč.

Doplněno: Vodafone sponzoruje tým McLaren částkou 75 mil. dolarů ročně, tj. 1.500.000.000 Kč! Podle účetní uzávěrky českého Vodafone byl zisk po zdanění za rok 2011 1.721 mil. Kč. Můžeme se tedy utěšovat, že právě čeští zákazníci Vodafone sponzorují tým F1 McLaren a Vodafone ještě zbude na drobné výdaje.
Štítky:
  1. Anonymní

    iiJá bych jen pro příště doporučil používat stejný formát zápisu čísel. Při té stále omílané a všudypřítomné finanční negramotnosti nepochybuji, že většina lidí si ta dvě čísla (částku na sponzoring a zisk) nedokáže porovnat.

  2. Anonymní, ve všech našich postech už roky oddělujeme tisíce tečkou. Aspoň je zřejmé, která čísla patří k sobě.

  3. Anonymní

    Myslím, že tam ide o vypísané nuly a poloslovný zápis v prípade zisku VF.

  4. Anonymní

    Ne každý vás čte roky :D

    Než zápis 1.721 mil. Kč. by byl lepší 1,721 mld. Kč.