Tesco mobile už od začátku šidí zákazníky

30. května 2013
Jak se berou zákazníci hákem předvedl při včerejším startu webu český Tesco mobile. V den zahájení poskytování služeb už na webu byly reference spokojených zákazníků! A kdo jsou ti spokojení zákazníci?


Údajná Simona (33) je modelka na fotce Portrait of a beautiful young woman thinking, isolated on white z fotobanky Shutterstock. I nadšený údajný Milan (40) je modelem z fotky Smiling and confident manual worker portrait isolated on white z téže databanky od italského fotografa Guiltanera Boffi.


Údajnou zubařku Terezu (52) se nám pomocí vyhledávací služby obrázků najít nepodařilo, ale to neznamená, že existuje. A údajný Mark (24) z Brna je opět modelem na fotografii College Student půdovem z fotobanky iStockphoto.

Tesco je pověstné prodejem značně šizených potravin pod privátní značkou Tesco a jak ukazuje včerejší i dnešní post, hodlá v šizení zákazníků pokračovat i jako virtuální operátor pod značkou Tesco mobile. Máme se tedy na co těšit.

Nebo se necháš opít rohlíkem?

  1. Anonymní

    A nechcete je jako iniciativa zažalovat za klamavou reklamu či něco podobného? Důkazy máte, no ne? Nebo budete stále jen psát, i když je zde konečně jasná a zřetelná možnost obrany proti podobným praktikám?

  2. Počkat počkat, ani by mě nenapadlo, že někdo bude věřit že na těch profi fotkách je česká žena v domácnosti nebo vlastník tesařské firmy. To se snad používá u skoro každé kampaně, kde se cituje nějakej (neexistující) českej jouda.
    Neříkám že je to v pořádku, ale přišlo mi to spíš vždycky komický, protože jsem myslel že každej ví jak to je.

  3. Anonymní

    souhlasim s kakane.. ale je fakt vtipne ukazovat na webu spokojene zakazniky hned prvni den spusteni sluzby;-)

  4. Nejlépe se volí peněženkou. Nekoupíš, neutratíš, oni nevydělají....

  5. Anonymní, jako iniciativa nemáme žádné prostředky na úhradu právního zastoupení. Takže pokud se hlásíš jako ten, kdo to uhradí, žaloba bude.

  6. Kakáně, že se fotky z fotobanky používají jako ilustrace je opravdu běžné. Ale použití modelů jako tváří pro reference spokojených zákazníků je nové a inovativní. Zcela v duchu Tesco - ošidit co nejvíce lidí.

  7. Petře, jednoznačný souhlas! Ale i pro tuto volbu jsou potřeba informace a pořád se najdou tací, co se nechají opít tesco rohlíkem...

  8. Anonymní

    stačí zadat sem - uděláte si jméno
    www.rpr.cz/cz/formular_pro_stiznosti.php

  9. Anonymní

    To opravdu nikdo nechápete pojem modelový spotřebitel? Tak jaká klamavá reklama a zákaznické reference prosím vás... Buď stránku a komunikaci vaší iniciativy spravují totální ucha, nebo je v tom zlý úmysl - a to je bohužel pravděpodobnější.

  10. Anonymní, v daném případě s uvedením jména, věku a profese, se zcela nepochybně jedná o snahu vzbudit v zákazníkovi pocit, že existují spokojení uživatelé prakticky neexistující služby. A to JE klamavá reklama.

  11. Anonymní

    Samozřejmě že o klamavou reklamu nejde, ale tak to holt dopadá když něco hodnotíte ve snaze za každou cenu kritizovat. Jen osoba ducha mdlého by to pochopila tak, že jde o skutečné lidi. Je to druh zcela běžné marketingové komunikace standardní všude ve světě. To je skoro to samé, jako kdyby podle vás například tato reklama na Kozla byla podvod, protože pán není kuchař ale herec najatý agenturou:

    http://www.youtube.com/watch?v=MDfcKCXNMIY

  12. Anonymní

    Ale si nutně potřebujete hýčkat ego tím, jak brilantně jste odhalili tým podvodníků, tak nechť je vám přáno :-D

  13. Anonymní

    Pořídil jsem nám všem neomezené volání s Tesco Mobile a okamžitě mi náklady na volání klesly na polovinu, ještě než jsem stačil dojít s nakoupenými SIM z Tesca na parkoviště. Cestou od pokladny už dobíjím online přes platební kartu a v jednom kuse volám na zákaznickou linku, nečekám dlouho na operátora a můj dotaz je za chvíli vyřešený. Ale co to? Cestou mě smete nadšený dav, jak všichni moji spolužáci jdou do Tesco Mobile taky!

  14. Vítězslave, škoda že jsi smazal tu pěknou diskuzi na Facebooku a pokračuješ se stejně nesmyslnými argumenty tady. Bohužel tvoje argumenty očerňují reklamní branži jako celek a to vůbec není fér. Je totiž spousta těch, kteří svou práci dělají poctivě a zákazníkům nelžou!

    A reklama na Kozla není srovnatelný případ. Ano, kuchař je herec, ale on tam nikde neříká, že dlouholetým pitím Kozla se mu zlepšil život, že Kozel mu snížil náklady nebo podobné věci. A to je podstatný rozdíl. Pokud to nechápeš, je další diskuze bezpředmětná.

  15. Anonymní, nejvíc ušetříš, když do Tesca nepojedeš vůbec :-)

  16. Anonymní

    Kakane ma pravdu. Kto to zozerie, ma vek 80+ alebo je uplna truba...

  17. Anonymní

    Tesco mobile je opravdu nic moc. Určitě se dá najít i lepší nabídka. Tesco mobile recenze